Tråd: Lösningar/förbättringar för ett bättre boende i en Tetis

Hur ser standard planlösningen ut för Tetis? Finns det någon sådan generell inrednings/planlösning?

Hur har ni andra Tetisägare gjort för att optimera utrymmena och boendekomforten på era båtar?

Förpikens kojer är på min båt endast 170 cm långa, dvs "barnkojer".
Har ni andra också dessa korta kojer i förpiken eller har ni flyttat skottet akterut för att öka förpikens kojer i längd?

HAr ni bilder eller ritningar på era Tetisbåtar som ni skulle kunna visa mig, så vore det trevligt.

JAg vill veta ALLT om Tetis och hur man optimerar båten.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/grse/public_html/tetis/forum/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/grse/public_html/tetis/forum/include/parser.php on line 791

Sv: Lösningar/förbättringar för ett bättre boende i en Tetis

Kolla Bildgalleriet, BSJ 91 och Unique har lite interiörbilder.

Allt om Tetis!

3 Senaste redigerad av Tethys (2005-06-23 19:12:09)

Sv: Lösningar/förbättringar för ett bättre boende i en Tetis

Hej!

Vanligaste inredningen heter: Regatta, och innebär 4 enkelkojer som är exakt lika stora. 2 kojer midskepps och 2 stickkojer akteröver. Förpiken fungerar som segelgarderob.

Sedan finns det 2 andra typer av inredningar har jag läst någonstans. Kan återkomma om jag snubblar över något.

Vill påpeka att 3 av 4 båtar har Regatta-inredning.